Då var det klart :)

Nu har jag varit hos min storasyster som malt på om, vad och hur  jag ska bära mig åt och gå till väga för att göra en blogg.
Jag är fulltankad av alla goda råd och det slog gnistor om min kära syster som glad i hågen ville dela med sig av sitt eget intresse. Kolla in hennes blogg där det finns allt möjligt och alltid något som intresserar alla.
Nu är det dags att tassa iväg mot sängen.
Klockan är på tok för mycket när man har en liten som väcker en med dunder och brak halv sju på morgonen,
Hehe..

Natti natti

http://blog.cherlindrea.se/

Kommentarer
Postat av: Indra

Gapskratt Du får ju mig att låta som värsta fanatikern! Haha! (..och det kanske jag är också...s)

Jag har hur som helst suttit och pillat lite med saker till din blogg i natt också. ;-) Du får se lite senare idag. =))

Puss & kram! // Toksyster ;-)

2008-12-07 @ 08:39:03
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback