Envishet lönar sig, även i trötthetsdimma.


Porslinsdocka, ca en meter. Dom är verkligen vackra.
Faktum är att denna dockan är ett paraply.
Kjolen är det stora hela som man fäller ut och under sitten staven man håller upp den med.

Som ni märker har jag inte lyckats slita mig från problemet med designen än.
När man väl fastnat vid något så är det praktiskt taget omöjligt att lämna det åt sitt öde utan att göra kart.
Till slut kom jag dock underfund med designen så det lönar sig tydligen att vara envis :-).
 En liten fel detalj är ett hack i den som ni säkerliken kan se.
Jag vågar inte pilla mer i inställningarna i fall jag pajar allt igen så jag får gå och störa mig på ett tag vilket jag vet att jag kommer att göra.
Hela designen ska i vilket fall ändras snart igen så det är bara att stå ut.
Nä nu måste jag verkligen gå och lägga mig innan jag somnar vid datorn.
HTML är inget för mig vill jag bara säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback