Fullt upp...


Godmorgon på er!
Här sitter jag i vanlig ordning om pillar med den perfekta designen som inte riktigt är så perfekt hur jag än hotar eller fjäskar för den. Hehe..
Idag ska jag och lilltösen iväg och köpa dom sista julklapparna till släktens alla barn, så åtminstonde det är klart inför julen.
Skönt att få utrymma hjärnan lite från all planering :-)
Det är lite dåligt med bilder just nu här på bloggen. Min mobil har börjat att ge med sig efter all användning,
men jag väntar på en beställning av en ny digitalkamera som ska komma vilken dag som helst.
Längtar massor ;-)
Nä nu ska jag hälla upp lite kaffe och sätta mig på balkongen med en ciggarett.
Saphira sover just nu en stund så det gäller att smita ut och synda lite med cancerpinnarna utan att ha en mammig tös som praktiskt taget hänger sig i morgonrocken om jag bara så blickar mot jackan som hon vet att jag använder där ute. haha.
Hur som helst så tog Saphira sina första steg i Fredags, är jättestolt över detta:-)
Nu får jag ta mitt kaffe så jag kan väcka Saphira sen. Dags för fortsättning av inskolning hos dagmamma.
Ha en trivsam morgon. Hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback