God kväll

Jösses vad detta med design är krångligt.
Jag är i desperat behov av en finare design än de som blogg.se erbjuder.
Väntar med stor nyfikenhet på den som min syster är i full gång med till mig.
Så länge har jag hittat en hyfsad gratisblogg som duger tills den riktiga är klar, men här har jag suttit hela kvällen och försökt få den att stämma, men den sig hur jag än gör och jag blir snart tokig.
Någon kunnig som kan ge mig ett tips? Ni får mer än gärna dela med er.
För övrigt har jag haft en mysig dag med min systers två söner och har även gjort tre inköp, vilka jag lägger upp imån när jag är lite mer utvilad.
Ha en fortsatt trevlig kväll. Alla tips och råd om min designkatastrof är väldigt uppskattat.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback