God sen kväll




Det är egentligen tid att gå och lägga sig, men har fastnat framför dvd:n med förhäxad igång igen.
Tänkte att jag samtidigt kunde passa på att skriva ett godnatt inlägg.
Imån gäller det att gå upp med tuppen.
Jag och Saphira ska julhandla lite klappar... igen ;)
Lillgumzan fick själv en julklapp i förskott idag. En docka. Tar man ut nappen ur dockans mun så börjar den gallskrika.
Detta tycker vår lilla trollunge är ofantligt roligt... Jag därimot är inte lika road.
Men men.. hon tröttnar nog på ljudet någon dag får vi hoppas och låter bli att ideligen slita ut nappen ur den stackars dockans mun. hehe ;)
Min kamera blir till att hämta ut först på Måndag isället. Blev lite krångel på den fronten tyvärr, så jag får toklängta ett tag till helt enkelt.

Jag tror att förhäxad får sparas till i morgon för mina ögonen hänger knappt med när jag skriver längre...
Sov gott med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback