godmorgon

Jaha då var julafton över. Tänk så mycket pengar, fixande och pyntande för en ända dag och när dagen kommer så verkar den inte vilja räcka till.
Saphira sitter här och leker helt vilt med alla sina julklappar och spelmaskinerna tjuter och sjunger från alla håll
medans teletubbies står på för fullt.
Idag är dagen då jag ska tattuera mig.
Saphiras namn på överarmen och mitt namn mellan skulderbladen.
usch jag är så nervös jag är men jag längtar massor.
Mamma lämnade kvar resten av sin goda jansons frestelse som hon gjorde igår, så det blir till att gotta sig rejält på den idag.. mmm ;)

Nu är det därimot dags för lite vanlig frukost för mig och Saphira. På återseende senare med bilder på tattueringarna.
''om jag törs göra dom''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback