Godmorgon vintermys


Vad härligt det är att se ut genon fönstret och se all snö vila på mark och träd istället för allt det här gråa vi har fått stå ut med en längre tid.
Synd är det dock att snön kom nu, för det är väl ingen större chans att den ligger kvar på julafton, men ack så underbart det hade varit.
Nu ska jag ska packetera ner en Saphira i sin vagn och bege mig ner till stan. Jag ska köpa ett par jeans hade jag tänkt och även en liten present till mamsen.
Mina goa små syskonbarn är hemma hos mamma och river stället för henne med sin vilda shargång :-)
Det ska bli hemskt roligt att träffa dom och hjälvklart har jag med tidigare julklappar åt dom.
De bor så långt bort, så jag får ta chansen när de är här.
Nä nu får jag ila, så jag kanske kanske är hemma igen innan mörkret övertagit, men det är väl knappast troligt med tanke på att man hinner knappt göra någonting på dagarna innan det är mörkt igen.
Jag tackar och bugar för uppfinningen av klockan.
Ha en fin dag alla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan, söta syster! Så roligt att du fått igång en blogg. Ses i morgon, hoppas jag! och våga inte lämna kvar lill-fisan hemma! :D ;)

2008-12-13 @ 17:58:42
URL: http://wellbrants.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback