Godmorgon!


Saphira vaknade på kanonhumör idag som ni kan se.  Hur trött man än är på morgonen så blir det så mycket lättare när ett bländande leende möter en när man öppnar ögonen.  Idag ska vi ha lite städdag hemma vilket verkligen behövs. Dammråttorna har finkalas bakom köksdörren.  Senare i eftermiddag ska vi dock en bit härifrån på julmarknad och luziatåg.  Det är alltid mysigt med lite extra julstämning när vädret strejkar som det gör.  Lite snö hade då rakt inte vart fel.  Längtar så tills Saphira kan få känna på och leka i snö för första gången.  Nä nu får jag allt göra lite frukost och kaffe så vi vaknar till jag och Saphira.  Kaffet behåller jag dock för mig själv ;)  Ha en fin morgon!

Kommentarer
Postat av: Miah

Haha söta ni är baby :)

2008-12-07 @ 10:55:59
URL: http://mariahhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback