Gonatt på er alla

Det blev en uppesittarkväll vid datorn ikväll oxå.
Tiden rusade iväg blixtsnabbt utan att jag gjort något vidare viktigt här.
Jag hoppas innerligt att jag inte vaknar klockan 9 i morgon. Det är en ren vana eftersom jag går upp med Saphira så ofta.
Det är lustigt för dom dagarna jag har haft sovmorgon så är det oftast dom dagarna jag är som tröttast än när jag går upp tidigt.
Det skulle kunna bero på att man sovit för mycket, men i mitt fall beror det säkerligen på att jag lägger mig sent och kliver upp tidigt bara för att min hjärnklocka säger pling alldeles för tidigt så i slutändan blir det trots allt ingen sovmorgon.

Jaja nu är det dags för en godnattciggarett och sen sussa gott.
natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback