jojo det var det nyårsfirandet det



Ja här sitter jag nu med feberfrossa, halsont, huvudvärk och med en pulserande ömhet i hela kroppen.
Det var inte riktigt såhär jag hade förväntat mig denna dagen.
Jag får se det från den ljusa sidan: Jag kommer vara frisk när skolan börjar.
För ser man ut på det här sättet så är man inte inte redo att slå klackarna i taket.
Lite god middag blir det i varje fall och en myskväll med massa gott och nyaste filmerna.
Lite bubbel går allt ner vid tolvslaget ändå och Miah och Jimmie kommer i alla fall.
Kan nyårsafton bli bättre när man får fira med sina bästa vänner och lilla familjen, sjuka eller inte?
För ja, Saphira blev dålig hon med men det var ju att vänta sig.
Nu ska jag hjälpa Cico ute i köket, men ha en underbar nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback