Lite seg och en aning sysslolös







Nu är det ju helg så det sitter inte fel med lite godis och kura ner sig i soffan framför en bra film.
Förhäxad är nu slut så jag får ta och lämna magivärlden ett tag tills nästa sesång dyker upp:)
I morgon var det menat att jag skulle åka upp en sväng till min mamma och hälsa på.
Tänkte även svänga förbi min syster och norpa en eller tre mumsiga godisar som hon bakat i flera dagar till den efterlängtade julen.
Kanske till och med om jag är snäll får låna hennes syaskin ett par timmar för att fixa till ett par byxor som blivit för stora.
Tyvärr så har jag inte fått svar än om jag är välkommen till min lilla familj, hehe.. men annars är det våldgästning som gäller;)
Nu tänkte jag sätta mig och titta på Mirrow ( en skräckfilm)
och sen ska jag lägga mig tidigt ikväll.
Ha det fint så länge






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback