Löjligt...

Föregående inlägg publicerade jag igår kväll, men den syntes inte ute på bloggen förens i morses.
Det finns ju faktiskt en anledning att man sätter in en godnattinlägg.
Då vill väl ingen läsa det när de nyligen vaknat istället.. suck!
Inte nog med det så har internet uppkopplingen laggat ur totalt.
Den stänger av sig lite när den själv vill och tvingar mig att göra om en massa från börjar så jag överväger starkt att lämna dumburken och gömma mig bakom mitt garn och mina stickor resten utav dagen.
Hur som helst...Idag är Cico dålig stackaren. Han hade redan feber igår kväll.
Trots detta skuttade han ändå iväg till jobbet, men jag är ganska säker på att han snart har släpat sig tillbaka igen...
Idag är första dagen som jag lämnade Saphira ensam hos dagmamman en timme.
Det gick hur bra som helst. När jag skulle gå så gav hon mig en slängkyss (som hon hade lärt sig på morgonen)
vinkade sedan och sa hejdå.
Det var riktigt skönt att det gick så bra, men nu ska älsklingen sitta här en stund så på återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback