överraskningsbesök hos mormor



Som ni kan se så är Saphira i full färd med att välja ut kläder så hon är fin när hon träffar mormor idag.. hmm...'
att jag redan städat en gång idag har hon inte den minsta tanke på.. hehe..
I morgon är det nyårsafton och Saphira ska sova hos mamma över natten.
Dom har inte träffats så mycket senaste tiden så jag vet inte alls hur det går.
Tur är att min kära mor är så underbar med barn och Saphira har alltid tyckt mycket om henne.
Cico är nu ännu dåligare så jag hoppas innerligt att han blir lite bättre till imån annars kan det inte blir av alls.
Det är ju knappast roligt för honom att ligga under ett täcke med feber när alla andra äter, dricker och har det trevligt.
Så typiskt att det skulle inträffa just nu :( Han hade själv sett mycket fram emot detta och alla förberedelser är redan klara.
Vi får hålla tummarna och vänta på en toksnabbförändring över om chansen är näst intill omöjlig.

Själv så skulle jag behöva en ordentlig omvårdnad hos frissan. Håret ser inte klokt ut, men vill gärna vänta med att göra så mycket tills skolan börjar och som jag ser så mycket fram emot.
Som det ser ut nu så gömmer jag mig under alla tjusiga mössor jag har;)
I morgon ''om det blir något firanade'' så får jag nog dock göra något mer än en enkel möss prydnad;)




Nu ska jag och lilltösen hänga på oss en massa tjocka kläder och ge oss ut till bussen.
Det snöar ordentligt idag,vilket gav ett extra leende idag :)
Ha en trevlig dag så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback