Snön kom om än lite sent



Skönt är det att kunna se ut och märka att snön kom til sist.
Det är så ytterst lite så det syns inte på bilden men genom fönstret är det fint.
Konstigt att det är en sån skillnad.
Någon tattuering blev inte av igår för tattueraren var sjuk så det får bli senare... lite trist men vad kan man göra?
Det här med min nya hemsida som jag så lyckligt började fixa med har nästan gjort mig bitter här hemma.
Jag har suttit uppe dagar och nätter och fixat med den utan någon vidare framgång.
Det här med html koder och sånt är inte min ljusa sida.
Det finns ett par saker jag vill ha i ordning på sidan innan jag publicerar den, men hur jag än gör så slutar det i ett fiasko.
Jag har fått en del hjälp, men inte ens han lyckas få mig att lösa alt eftersom vi endast pratat genom internet och ärligt talat så börjar jag tröttna.
Jag var som eld och lågor till en början, men jag fixar det inte själv så jag ger nog upp snart.
Känns inte roligt alls, men det är ingen ide att försöka mer.

Idag ska vi iväg och handla inför nästa högtid, nämligen nyårsafton.
Vi ska ha parfest med några vänner och lilla Saphira ska få umgås med sin mormor och sova där.
Det ser jag verkligen fram emot.
Idag är det även dags för lite städning så ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback