krasslig morgon



Ja idag är det lite krassligt här hemma.
Cico har legat med feber och yrat nu ända sen igår förmiddags.
Saphira var förkyld igår och hostade rn del när hon skulle sova.
Hon somnade inte förens klockan var runt 22:30 på kvällen, vilket betydde att jag slapp gå upp innan 8:30 i morses och det var ju skönt i alla fall.
Jag kände igår att Saphira hade en tand som höll på att bryta igenom så jag hoppas att det var det som störde henne.
Jag själv känner mig konstig i kroppen och i halsen.
Det är så typiskt....
Jag ska fasiken ta mig igenom den här dagen och natten, sjuk eller inte och fira med mina vänner...
Därimot om det visar sig att Saphira faktiskt är på väg mot samma håll... ja då är ju dagen körd,
Vi får hoppas på det bästa.
Jag har mitt julgodis att se fram emot. Jag var hos min kära storasyster Indra igår som har gjort farliga mängder av julgodis. Hon plockade ner en massa olika sorter till mig igår när jag lämnade hennes julklapp.
Min nya blogg som jag uppfostrar flitigt varje daga har ett nytt tema oxå efter många om och men.
Även det är min systers förtjänt.
Nu när jag börjar skolan igen är det nog tid för mig att gå en avancerad html kurs i datakunskap så jag slipper tracka min syster dag som natt...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback