Ut i kylan



Idag var det ordentligt kallt när lilla familjen klev utanför ytterdörren, men det var härligt med den klara luften.
Tyvärr tyckte inte Cico detsamma som håller på att bli sjuk igen, så det var bara till att handla det som skulle handlas
och ta sig hemåt igen.
Saphira sov nästan hela tiden så hon trivdes nog.
Nu är det färdighandlat inför nyår i alla fall. Jag har äntligen fått mitt minneskort till kameran oxå så jag kan fota fritt när nyår kommer med dunder och brak ;)
Min nya blogg som nästan drivit mig till vansinne vissa kvällar har börjat ge med sig med mycket envishet och självklart en himla massa support ;)
Det blir det jag sitter med ikväll och säkerligen halva natten igen eftersom jag gladerligen har sovmorgon imån.
Det vill säga om Cico inte blir alltför dålig, då ger jag honom sovmorgon imån.
Helt hjärtlös är jag inte.. hehe...
Ha en fortsatt trevlig dag på er. Nu är det tilllagning utav ostsnitzel som gäller..mmm...

Kommentarer
Postat av: dennis

Visst va det kallt i dag men skönt. jag o evelyn gick ut i skogen med varm choklad o ostmackor och kex. hur mysigt som helst:) Ska lägga in lite kort i min blogg sen oxå. har inte orkat köra igång med den än bara. take care o hälsa familjen. kramz

2008-12-29 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback