Tjuvstart

Då är vi äntligen hemma efter all handling. Jisses så dyrt det är med julen!
Imån ska jag ta kort på allt godis och sånt när det är framställt. Det var nog dyrast tror jag, blev nog lite för mycket,
men är det jul så är det..hehe...
Jag var dock lite orolig om jag kanske skulle bli tvungen till att ställa en del av varorna på balkongen tills stora dagen
i morgon, men det gick till slut.
Än en gång tackar jag Miah och Jimmie som hjälper oss med bilskjuts till och från affären.



Miah och Jimmie på parkeringen utanför Willys


Saphira är ju bara 1 år som sagt så det här med julen är egentligen inget hon förstår något utav,
så vi bestämde oss för att ge henne lite julklappar i förväg.
Hon kommer ha kvar till imån oxå plus att släktingarna lär ösa över en massa på henne har jag en känsla utav ;)




Saphira visar upp sin nya boll ;)
Den är bra rolig när den studsar och när pappa tar emot.




En jättefin lära leksak. En röst talar och frågar om siffror och färger och former.
Varje knapp spelar även en melodi.
En oerhört populär grej anser Saphira.
Tack så mycket moster Therese ;)'




En gå vagn har jag verkligen velat länge att hon ska få.
Jag har själv väntat med att köpa en för det är en sån typiskt ettårspresent.
Vill inte gärna att det slutar med 4 gåvagnar i vår lilla tvåa...
men den här var bra rolig. Saphira skrattar så hon ramlar hela tiden. hehe..festligt:)




Förutom de som är smygöppnade från olika håll så kliar det ändå ordentligt i fingrarna utav denna åsynen.
Kom nu alla barn ;)




Cico gjorde plats i soffan framför alla julprogram med en kopp varm choklad med grädde.
Själv ska jag nu försöka rota fram en julduk och damsuga köket efter saphiras smörgåsslakt som ligger lite varstans.
ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback