Utkast: Dennis och ...



Dennis och lilla Evelyn

Snart är julafton här och jag planerar och förbereder mer och mer hela tiden.
Garderoben är fylld med julklappar, dock bara till alla barnen och på fredag är det julmats handling =)
Jag hade tänkt mig att jag skulle köpa apelsiner och sticka ner nejlikor och ha dom som dekoration i en skål på bordet.
Vardagsrumsbordet ska vara täckt med lösgodis, ischoklad, pepparkakor, nötter och chokladkartonger.
Glögg kommer att serveras och det lär dofta ljuvligt om det i hela lägenheten.
Grötfrukost på förmiddagen är självklart ett måste och ja...
Min första jul i egen lägenhet och med min egna lilla familj. Kan det bli bättre?
Mamsen, min Bror Dennis och han dotter Evelyn är dit tvingade oxå, men dom har nog inte något emot det alls:)
En bild på mamma får dyka upp längre fram.





På fredag ska jag nämligen hämta ut min nya kamera och då blir det tokfärska bilder och mycket mer ''bevis'' eller vad man ska kalla det på alla knasigheter jag har för mig eller har att komma med:)
Nu ska jag titta vidare på sjätte sesången ut av förhäxad som Cico så uppskattat köpte idag för lite kvällsmys.
Den serien är jag helt tokig i. Sambandet mellan systrarna är väldigt härligt att se och eftersom jag har sett alla tidigare 5 sesångerna så är det lite svårt att sluta :)
Ska även ta och avsluta en konversation med en gammal vän på msn.
Försöker tappert att skriva blogg och msn samtidigt men är på god väg att snurra ihop allt snart
så stackars Coffe lär väl snart tro att jag sitter här och stollsuper..hahaha.
Nej, men ha en härlig natt.. Jag dyker in i morgon igen



Systrarna Halliwell                                              Coffe som sabbar mitt inlägg..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback