Ett litet filmtips



Igår kväll såg jag på en otroligt gripande film.  The water horse. Den är absolut värd att se.
Fick ta lite paus från bloggandet igår kväll och få lite extra sömn istället. Det var mycket skönt får jag säga =)

Jag har även fixat med Saphiras 1-års fotoalbum. Jag är definitivt inte klar än, men så här ser den ut och visar vissa utav bilderna genom Saphiras första levnadsår.


   

Den sista bilden föreställer:
En hårlock från Saphira.
Ett rosa band som sköterskan satte i hennes hår vid födseln
Det vita bandet med siffran är den Saphira fick runt handleden när hon föddes.
Jösses så liten hon var då.
Nä nu är lilltjejen hungrig här, men på återseende senare.

Kommentarer
Postat av: soeticz

fin blogg du har :)

2008-12-17 @ 22:58:50
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: soeticz

sv: jaså? vadådå? :)

tack så mycket.

hojta till om du behöver hjälp dårå, jag gör bloggdesigners nämligen men ser inge fel med din design :) gillar färgerna men vågar själv inte sätta nån färg på min blogg :p

2008-12-18 @ 00:03:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback