Hemma igen


Min nya kamera, mycket efterlängtad:)

Det gick väldigt bra hos läkaren med Saphira idag. Hon sa inte ett ljud när hon fick sprutan, jag därimot blev något yr.. Mesig, jag vet :/
När vi hade varit där så bar det iväg till affären för att hämta ut kameran.
Därefter gick jag hem med Saphira sittandes i vagnen genom skogen. Det var mysigt, men aningen ensamt så jag sjöng vilt, högt och galet alla låtar jag kunde komma på för att det skulle bli lite trivsammare.
Samma tjöt med hon oxå och flaxade glatt med armarna, men till slut somnade hon och så var det med det.
När vi väl kom hem en timme senare, trötta och hungriga...hmm... jag var trött åtminstonde.. så stod Cico i köket och stekte kött som han haft liggande i marinad ända sen jag och Saphira åkte hemifrån.
Det doftade underbart och till köttet åt vi potatissallad.
Det var en underbart välkomnande vill jag säga :)



Älsklingen var provdocka för min nya kamera. Tokfin som alltid ;)



Saphirabus flörtar in sig med mat runt munnen.. Spara till senare tro? ;)



Våran lille kisse verkar ha läst mitt inlägg om kokade katter... Självmordsbenägen?
hehe...

Nu ska jag fixa med lite grejer här så jag blir klar någon gång.
Ha det fint så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback