Godmorgon



Saphira väntar på bussen för en mysig dag på stan med mormor och mamma såklart

Det var mycket att göra igår och jag hade en sån hemsk ryggvärk så när jag kom hem  låg jag bara i soffan hela efter-
middagen framför min älskade Förhäxad.. hehe...

Jag, Saphira och mamsen hade tillbringat dagen i knalleland.
Jag hade sett fram emot detta eftersom jag inte träffar mamma så mycket som jag önskar nu för tiden, men när den förbaskade ryggvärken satte igång så var jag nog inget trevligt sällskap är jag rädd.
Mamma fick därimot välja ut sin julklapp redan igår.
Jag vet så väl att hon vill ha en ny telefon, så hennes önskning kom inte som en överraskning direkt ;)
Sagt och gjort. Det blev ett evigt springande ut och in genom affärer då mamma hade svårt att bestämma sig för vilken telefon hon ville ha, men till sist gjorde hon det ändå och var mycket glad över denna.
Under samma gång ringde min kära bror och berättade en rolig nyhet.
Lite senare kom även en nyhet från min syster som istället var bedrövlig.
Kommer mer om detta senare.

Hur som helst så var Saphira ett underbarn under hela dagen då vi flängde runt.
Hon sov i och för sig det mesta utav tiden, men när hon en gång vaknade tog hon gladerligen imån en lussebulle med saffran som jag hade köpt.
Ute på gatan stod en tomte som kramade om barnen och lät sig fotograferas.
Saphira sov just i det tillfället så hon missade synen av sin första tomte.





Igår kväll gick Cico ut på krogen med sin bror och innan han gick ut gjorde han i ordning goda hamburgare med bröd
till mig. Mycket gott måste jag säga:)
När jag kom upp i morses med Saphira så låg han helt utslagen i soffan fortfarande med kläderna på...
Haha, det blir intressant och se hur han mår när han väl vaknar sen.
Nu har jag och Saphira varit uppe i snart två timmar och hon börjar bli sömnig här igen efter allt morgonstoj så jag ska ta och lägga in henne i sängen.
Ha en fortsatt trevlig morgon
 

Kommentarer
Postat av: Indra

Hej Sötast! :-) Du har en utmärkelse att hämta på min blogg. =))

Kramizar!

2008-12-20 @ 12:35:53
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback