Mellandagsrea


Två lila tröjor från HM


Saphira fick välja ut nya nappar såklart ;)
 Nya inköp för idag var detta:)
Jag, Cico, Saphira och Miah var runt i både stan och knalleland och kikade på allt och inget.
I vissa affäretr var det så fullt med folk att det var knappt någon ide att ens tränga sig emellan med sulkyn
och preja ner alla som naturligtvis stod mitt framför med huvudet uppe i det blå.

Det blev frukost på Mc donalds... ''Cico hade sovmorgon och hann inte äta innan vi åkte ner''
och Saphira sov hela tiden där inne trots allt liv och ståhej.
Det fanns en jättestor och fin jacuzzi mitt inne i knallerian, men jag mitt dumma nöt glömde självklart kameran
hemma idag så det blev inga minnen utav denne.
Cico fyndade lite dataspel och även två filmer som vi gottat oss igenom ikväll.
Den ene var I am legend med Will Smith. Lite ögongodis en lördagskväll sitter aldrig fel;)
Den andra blev 1408 som mer var en psykologisk skräckfilm. Mycket bra den med.
Nu ska jag ge lite tid till den fördömda hemsidan, men ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback