Vinterdagsmys



Allt det vita är äntligen här.
Trots viskningar om att det ska bli varmare och allt detta förmodligen inom snart kommer förvandlas till slask, så får man ta och njuta ett tag i alla fall.

Det blev en liten visit till mamsen idag och detta är den lilla vägen som leder upp till henne från busshållsplatsen.
Jag fick nya gardiner idag till köket och det var mycket efterlängtat:)
Jag satte upp dom så fort jag kom hem.


Vad tycks?

Förra gången jag var där så hade jag köpt blommor till mamma. Dom var inte helt utslagna än för att dom skulle hålla längre. Idag kom jag just i tid för att se dom ha slagit ut helt och hållet.



Jag tycker att dom blev hemskt vackra:)

Det hade gått bra hos dagmamman även idag, men i morgon ska hon inte dit så det blir en mysig dag hemma.
I helgen ska vi alla tre till Mamma igen där hon och min bror Dennis ska bjuda på flygande Jacob.
Mycket gott :)

Nu ska jag försöka komma under fund med mitt ftp- program så jag får in det nya temat:)
Min syster får väl slag om hon får höra att jag vill byta, så jag får försöka själv..hehehe...
Ha en trevlig kväll på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback